torsdag 13 april 2017

Firandet fortsätter

Hej!
Firandet av min födelsedag fortsätter inne hos KennyK med ett kort som jag har gjort speciellt till mig själv. :) När jag färglägger så gillar jag att färglägga efter personen som ska få kortet eller efter någon jag känner. Då är det extra kul att få färglägga mig själv med min favorit klänning :D

Och detta kortet är även ett inspirationsalster till månadens utmaning inne hos KennyK's facebookgrupp. Vi i teamet har utmaningen vår blommor och om jag får säga det själv så ser tjejen på stämpeln ut som en nyutslagen vår blomma ;) haha skämtosido, jag tycker att kortet fick en fräsch vårkänsla trots att jag har använt mig av svarta blommor :)


Jag har använt stämpel Happy Hour och hon är fäglagd med copics
Hud: E0000-000-00-21-04 R20-32-22
Hår: E21-25-15-29
Klänning: YG61-63-67, N1-3-5-7

Papper från Majadesign och SimpleStories.

Nu börjar happy hour här ;)

Kram
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar