söndag 28 maj 2017

Catfish

Hey yo!
Jag hoppas ni alla mår bra och ni haft en toppen helg och morsdag som det är idag i Sverige. :)

I helgen har jag varit på pysselträff fredag till lördag. Alltid lika roligt att träffa kompisar och bara pyssla och ha det gött :D.
Jag hann med att göra några kort, bland annat dessa två med två nya stämplar från SomeOddGirl. Den första är 

Catfish



Copics jag har använt
BG70 G21 BG72 B93 0, N0-1-3-5, R02-05-08

och den andra är

Catfish Nom



Copics jag har använt :)
G21 BG72 B93 0, Y35-38 E15-18, R02-05-08
Visst ser han grym ut i sin grönmetallic färg ;)

För att göra bakgrunden använde jag olika brusho pigment och så har jag använt mig av emanel embossing pulver.

Se fler nya stämplar från SomeOddGirl här

Ha en fantastisk start på veckan vänner :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar