torsdag 30 november 2017

Some Odd Girl

Hej!
Jag har ett kort till er idag med en inte så jätte glad kille på, även om han kanske tycker han använder sin glada min ;)
Stämpel kommer från Some Odd Girl
Pouting Tobie


Jag har färglagt Tobie med copics
Hud: E000-00-21-11-04 R20
Hår: E53-55-57-59
Rött: R20-05-39
Vitt: B60 BV31-23 Blender
Blått: B45 C5-7-9


Jag valde att ha kortet ganska platt så när som på ett par stjärnor som jag klippt ut och fäst på 3dkuddar.

Imorgon startar en ny utmaning hos Some Odd Girl. Det är en lite annorlunda tappning men jag tror ni kommer gilla den massor. Det går ut på att man i 12 dagar ska färglägga en Some Odd Girl stämpel, lite eller mycket det bestämmer du. (Kanske du bara målar ett par skor en dag, en dag kanske du gör huden, en dag kanske du gör en hel färgläggning) Om du är med varje dag och lägger in ett foto hos Some Odd Girl på facebook så har du möjlighet att vinna fina priser och få fantastiska erbjudanden. Och om du 17 december visar upp alla färdiga färgläggningar så kan du vinna stor slam!
All information hittar du här där kan du såklart och ställa massa frågor an utmaningen. Eller varför inte inspireras av alla deltagare och designteam
<3

https://www.facebook.com/events/1763770720583369/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar